HTML

And Now For Something Completely Different

Minden olyan dologról, ami valamilyen hatással van életemre.

Friss topikok

Linkblog

Na ez meg pláne a miénk!

2009.03.03. 20:39 gojko89

A tegnapi bejegyzéshez találtam még egy verziót, ami szép magyarsággal élve egy igazi magyaros "update"-je az eredeti reklámnak.

Ebben már minden megvan, mi szem szájnak ingere, jöhet a "mély magyar valóság". Egyszerre vicces, és szomorú is, mert tényleg igaz. Erre pedig már pláne ráillik, hogy a miénk...

 


Amin meg mosolyogtam, hogy ma a radicafén is betették ugyan azt a kanadai változatot, amit tegnap firtattam. Biztos olvassák a blogom ;) Mondjuk én erről a verzióról meg tőlük hallottam, mikor benn voltam, úgyhogy kiegyezhetünk döntetlenben.

Szólj hozzá!

Címkék: média politika tv internet orbán tévé gyurcsány

A bejegyzés trackback címe:

https://gojko89.blog.hu/api/trackback/id/tr65978289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása